Startsida

17 juli 2014

Äntligen är den klar min 3:e tatuering!

Hej,
Då har jag gjort det för 3:e gången, jag har en ny tatuering!
Det blev ett körsbärsträd, jag har haft den tanken i snart 5 år men aldrig fått tummen ur, men nu var det dags.
Så i tisdags åkte vi upp till Leif i Uddevalla, Pushing the Pins. Det är en kompis till Anders, Leif har gjort Anders alla kurbitsmotiv. Det tog honom 2,5h att göra den och jag är så himla nöjd. Leif är grymt bra på att rita, så denna har han gjort på frihand. Jag berättade hur jag ville att den skulle se ut och hur den skulle klättra upp på axeln. Sagt och gjort fram med tuschpennan så började vi rita fram den. Anders passade även på att få en till tatuering på vaden men den hann de inte bli klar med utan han får åka upp om 2v igen, en till kurbits på min dalmas!


Konturer klar

 i med första färgen

klar

Nu har den lagt sig efter snart 2 dygn

Under snart ett års tid har jag fått höra att jag har en 40 årskris....
Vad innebär det att ha en 40 årskris?
Googlar man det är det något man hamnar i när man funderar över sitt liv, vad man har gjort och inte har gjort. Vad är det som man har missat osv. Att livet tydligen snart ska ta sluta... Tydligen hamnar man i en depression.

Inget jag känner igen mig i. Jag har fått höra att jag har denna kris för att jag exempelvis har börjat träna igen,  äter mer hälsosamt och nu då när jag har tatuerat mig igen.... När jag var 20 år tränade jag oxå 2-3 gånger i veckan, kanske åt jag inte så hälsosamt, jag hade 2 tatueringar. Hade jag då 20 årskris?

Ja ja alla gör vi som vi själva vill, bara du är sann mot dig själv och mår bra är det bara att köra på!
Därför tränar jag så pass mycket som jag gör, för att JAG ska må bra, att kroppen ska orka med mig och mina äventyr tills jag dör. Tatuerar mig för att JAG tycker det är snyggt och fler kommer det säkert att bli!

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar