Startsida

14 juli 2014

Började dagen med löpning och avslutar med ett Cxworks pass på Nordic Wellness Kållered.

Hej
imorse började jag dagen med löpning 3,5km - oj oj vilka trötta ben. Kroppen bara skrek gå och lägg dig igen.... ha haha men jag tog mig runt på typ 25 min. Min puls/gps klocka hade laddat ur sig så det blir mer exakt imorgon. Nu på kväll har jag kört ett Cxworks pass på Nordic Wellness - passade även på att åka dit innan passet började så jag körde fram -baksida ben, armar och bröst. Orkade inte med alla olika övningar i plankan idag men nästa gång så orkar jag mer.

Så här såg det ut vid frukosten, i solen innan det bar av till jobbet. Gött som bara den. Tänk vad man kan hinna med utan ett barn hemma. *ler*


Innan jag åkte iväg till gymmet tog jag en smoothie med turk yoghurt, grädde, jordgubbar, vaniljpulver  Så åt jag en korv med Zucchinibröd till middag sedan när jag kom  hem. Får se ifall jag håller mig mätt på det eller om jag får göra något mer.

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar