Startsida

2 dec. 2015

Veckans tredje pass avklarat

Hej,

Nu sitter jag här helt slut i kroppen, en sån skön känsla! 

Idag körde jag crossgym och Robert hade lagt upp ett bra pass med tempo och mycket styrka, vi körde 40 sekunder och 10 sekunder vila. Vi delade upp oss i två stationer med fem övningar per station, så vi hann fyra varv innan det var över. Det blev en perfekt avslutning, jägarvila mot väggen.
Kan säga att mina ben hoppade på slutet innan tiden var över.... ont!!! Tanken som for igenom huvudet var, varför sprang jag igår....

Nu har jag kört träning sedan i söndags men det är ändå veckans tredje pass. Än så känns det bra i kroppen. Imorgon blir det vila för mig, Vincent har klassfest med picknick och lite mys för barnen innan det blir jullov om några veckor. Alltid trevlig att träffa alla föräldrar och barn, snackar lite och kanske pysslar lite.

Dagens middag blev rester från igår eftersom det blev så mycket över. Vi gjorde Laxbiffar med rotfruktspytt från Åse och Annas LCHF 2.0. Måste erkänna att jag tycker att alla de recepten i den kokboken är väldigt goda och bra. Sen känner jag att min kropp mår lite bättre nu när jag plockat bort mjölkprodukterna. Har du inte köpt deras kokbok tycker jag att du ska göra det!

Vågen har äntligen visat -1 kg sedan jag medvetet valde bort mjölkprodukterna. Nu äter vi mer avokado, olivolja över salladen eller kokosgrädde i maten. Funkar kanon tycker jag.



Pass som är genomförda:
måndag - gym
tisdag - löpning ute, blev 5 km på 32 minuter
onsdag - crossgym
torsdag - vila
fredag - löpning
lördag - gym
söndag - vila


Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar