Startsida

19 sep. 2013

Vem är jag?

Hej

Då är det dags även för mig att skaffa mig en blogg. Känns spännande!

Jag har sedan tidigare fotat via Instagram om mat, familjen och livet. Fick frågan om jag inte la ut recepten någonstans. Ja varför inte tänkte jag....

Vem är jag då?
En rätt tokig 37 åring om jag själv får säga! Är född i Uppsala men flyttade till Falun när mina föräldrar skilde sig och sen flyttade jag själv ner till Göteborg med min man för snart 13 år sedan. Vi har en son, Vincent som är 7 år. Vilken härlig ålder!

Vad har jag tänkt med denna blogg, vad kommer jag att skriva om?
Ja livet hade jag tänkt, om allt som händer kring mer, om den mat jag äter och det kommer garanterat bli lite träning också. Min mamma säger att jag är i en tidig 40-års kris då jag tränar som en galning och springer en massa lopp.

Livet är just underbart nu anser jag!
Detta är jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar