Startsida

17 dec. 2015

Vart är snön?

Hej,

ja nu är det inte många dagar kvar till julafton och Vincent har nedräkning. Undra om han varit snäll så att tomten kommer med paket?

Skidstadion i Falun, Lugnet - 1 km spår


Under julledigheten tänkte jag passa på att träna lite inför Tjejvasan men det ser ut att bli dåligt med snö. I Falun dit vi ska har de nu under några dagar sprutat ut kanonsnö. Så de har skapat ett spår på 1 km runt Skidstadion. Blir att traggla runt, runt där några varv innan jag har kommit upp till 3 mil.... haha

Hur har min träningsvecka sett ut?

måndag - gym
tisdag - löpning, intervallträning - ca 15 min - blev inte genomförd
onsdag - crossgym
torsdag - gym - blev inte genomförd
fredag - simning med familjen.
lördag - löpning, långt typ 10 - 15 km
söndag - gym

Känner av förkylning eller nåt i kroppen så jag trappar nog ner med träning denna vecka för att orka skida nästa vecka istället. Hoppas fortfarande på en massa snö!
kram kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar