Startsida

24 juli 2014

Så himla varmt!

Hej
Oj oj så himla varmt det är nu. Skönt!

Imorse så var jag och Vincent iväg på marknad i Väröbacka - Norvalla marknad.  Wow säger jag bara, så himla stor.  Mycket skit men några gobitar. Fick handlat en liiiten matta, honung från Frillesås och lite små prylar till Vincent. Vi var där redan kl 09.00 och lämnade området kl 10.50. Hem och käka lunch sen iväg och bada. Tror nog alla kom när vi åkte, hade aldrig klarat av att gå där mitt på dagen, super hett.
Just nu när jag skriver detta så är termometern på 32 grader i skuggan. ...

Så ikväll till middag blev det kallskuret till mig och Anders medan Vincent fick grillkorv med klyftpotatis. Med tanke på att kylskåpet är tomt så hittade vi en massa gott.
Nu ska jag gå ut till skuggan och dricka en kopp kaffe.
Ha det gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar