Startsida

23 juni 2014

Shopping - älskar rea!


Idag har jag gjort det jag är bäst på, shopping!!!
ha ha ha

nja jag kanske är bra på fler saker men det är väldigt roligt när man hittar snygga saker till bra priser.
Jag hade fått presentkort när jag fyllde år på Jencic och idag började deras rea. Jag hittade ett par byxor som Anders inte tyckte om, man jag tyckte det var super snygga. En zebrarandig tröja och 2 st armband.
Sedan köpte jag ett par skor till en kollega, tyvärr fanns de ej i min storlek.




Sen drog jag igång med träning på gym igen. Gick ett pass på cxworks igen på Nordic Wellness i Kållered. Det var nytt program med start idag - fy vad jobbigt det var!
Fick köra benböj och löpning innan passet för att mjuka upp min kropp från igår. Hade liiiite träningsvärk kan jag säga. Undra hur jag känner mig imorgon?


Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar